ul. Lotników 33/6
12 445 56 76 kontakt@akademiawidzenia.pl
Dołącz do nas!

Zenni współpracuje z ikoną okularów Iris Apfel, aby wprowadzić na rynek "The Iris Apfel Edit" - pierwszą z serii kolekcji z udziałem stulatk

Wyłącznie w Zenni, wieloletnia współpraca obejmuje kolekcję okularów wyselekcjonowaną przez legendarną ikonę mody oraz jej pierwszą zaprojektowaną kolekcję, która pojawi się w 2021 roku.

May 05, 2021 09:00 AM Eastern Daylight Time

NOVATO, Calif.-(BUSINESS WIRE)-Zenni, lider w sprzedaży okularów online, ogłosił dzisiaj ekskluzywną współpracę Iris X Zenni z ikoną stylu, miłośniczką okularów i samozwańczą "geriatryczną gwiazdą" Iris Apfel. Wieloletnia współpraca rozpoczyna się od dzisiejszej premiery kolekcji okularów, która zawiera 100 modeli Zenni, w związku z jej setnymi urodzinami. Kolekcja została ręcznie wybrana przez słynną Apfel, dzięki czemu jej styl jest dostępny w przystępnej cenie dla każdego.

"Myślę, że to bardzo ważne, aby po prostu być sobą i nie starać się wyglądać jak wszyscy inni. To właśnie jest tak wspaniałe w tej kolekcji - jest tak wiele możliwości i tak wiele niezwykłych i pięknych kolorów, można naprawdę przekształcić każdy strój"

"Iris jest jedną z najbardziej ikonicznych miłośniczek okularów wszech czasów, najbardziej znaną na całym świecie ze swojego odważnego wyglądu i ponadwymiarowych oprawek. Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani tym partnerstwem" - powiedziała Michelle Ticknor, Head of Lifestyle and Social Impact Partnerships w Zenni. "Iris uwielbia mówić: 'Więcej znaczy więcej, a mniej to nuda'. To była nasza północna gwiazda budując z nią tę pierwszą kolekcję. Podobnie jak Iris, wierzymy, że budżet nie powinien ograniczać twoich wyborów stylistycznych, a ta kolekcja umożliwia naszym klientom posiadanie bardzo modnej garderoby okularowej z wysokiej jakości oprawek w przystępnej cenie."

Ta specjalnie wyselekcjonowana kolekcja zawiera oprawki Zenni w ulubionych kształtach i stylach okularów Apfel. Kreatorzy i projektanci produktów Zenni współpracowali bezpośrednio z Apfel, która podzieliła się swoimi ulubionymi skarbami z całego świata - od tekstyliów, przez biżuterię, po sztukę piękną - aby zainspirować każdy aspekt "The Iris Apfel Edit". 100-częściowa kolekcja, będąca ukłonem w stronę zbliżających się setnych urodzin artystki, podzielona jest na pięć różnych kategorii inspirowanych oryginalnością i nieustraszonym stylem Apfel:

  • Żyj kolorowo: Wibrujące propozycje Apfel, dzięki którym dodasz do swojej garderoby okularów, które przyciągają wzrok.
  • Charakterystyczny styl: Te odważne oprawki krzyczą "Iris" i sprawiają, że Apfel zatoczyła pełne koło.
  • Projekt strukturalny: Metalowe oprawki z misternymi detalami to sztuka, którą można nosić, bo Apfel uwielbia architekturę.
  • Bazarowe skarby: Oko Apfel do odkrywania klejnotów z pchlego targu poinformowało o tych bogatych wzorach, teksturach i klimatach vintage.
  • Mini Iris: Oprawki dla dzieci zainspirowane przez Apfel, ponieważ wierzy ona, że nigdy nie jest się zbyt młodym, aby kultywować osobisty styl.

"Myślę, że to bardzo ważne, aby po prostu być sobą i nie starać się wyglądać jak wszyscy inni. To właśnie jest wspaniałe w tej kolekcji - jest tak wiele możliwości i tak wiele niezwykłych i pięknych kolorów, że można naprawdę przekształcić każdy strój" - powiedziała Apfel.

Kampania, nakręcona przez znanego fotografa mody Ruvena Afanadora, ruszyła dzisiaj. Wszystkie 100 stylów są dostępne dla klientów na stronie internetowej Zenni w cenach od 16,95 do 45,95 dolarów. Druga kolekcja Iris X Zenni zaprojektowana we współpracy z Iris pojawi się w sierpniu, rozpoczynając obchody jej setnych urodzin.

Zenni wprowadzi również nowe soczewki na Snapchat 13 maja, aby fani mogli wcielić się w Iris Apfel i przymierzyć oprawki z kolekcji za pomocą rozszerzonej rzeczywistości. Aby śledzić Iris X Zenni i być na bieżąco z zabawą, odwiedź blog i śledź na bieżąco @Zennioptical, #IrisXZenni i Instagram Iris Apfel, Facebook, Twitter i TikTok.

O Zenni

Zenni był pionierem w branży okularów online w 2003 roku z misją, aby okulary na receptę były przystępne i dostępne dla każdego. Zenni, z siedzibą w San Francisco Bay Area, oferuje mężczyznom, kobietom i dzieciom swobodę wyrażania ich osobistego stylu poprzez wysokiej jakości okulary na receptę i ochronne, które zostały zaprojektowane z wyczuciem mody i niesamowitym wyborem. Z kompletnymi okularami na receptę, których cena zaczyna się już od 6,95$, a średnio wynosi nieco ponad 40$, firma wprowadziła ogromne zmiany cenowe do tradycyjnego modelu sprzedaży detalicznej. Przy ponad 35 milionach sprzedanych oprawek na całym świecie, para okularów Zennis jest w posiadaniu każdego kraju na świecie. Zenni jest dumne z tego, że jest Oficjalnym Okularnikiem San Francisco 49ers, Boston Red Sox, Call of Duty League oraz Chicago Bulls. Po więcej informacji zapraszamy na stronę Zenni.com/Press.

O Iris Apfel

Określana jako "najstarsza żyjąca nastolatka na świecie", Iris Apfel wyrobiła sobie ikoniczną markę w elitarnej sferze mody. Z zawodu, Iris spędziła swoją karierę jako projektantka wnętrz, pracując nad projektami renowacji wystroju wnętrz, w tym szczególnie nad pracą w Białym Domu - przechodząc przez dziewięciu prezydentów. W wieku 98 lat, Iris wydała autobiograficzną kolorowankę zatytułowaną IRIS The Coloring Book, która zawiera wiele lat życia ulubienicy mody na szesnastu stronach kapryśnych rysunków i dowcipnych powiedzeń. Iris wydała również książkę IRIS APFEL: ACCIDENTAL ICON, MUSINGS OF A GERIATRIC STARLET

w 2018 roku. Iris ma obecnie kapsułową kolekcję mody na HSN i sprzedaje artykuły domowe wyłącznie z Grandin Road. Oprócz swoich wystaw i kolekcji, Iris jest profesorem wizytującym na University of Texas, Austin. Niedawno w nowojorskiej siedzibie ONZ otrzymała specjalną nagrodę Women Together podczas 12. dorocznej gali Women Together. Iris dzieli swój czas między NYC i Palm Beach. W 2015 roku straciła swoją wieloletnią miłość i partnera na 67 lat, Carla Apfel.